۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟


یه بار سر کلاس تنظیم ،چشم و گوش بسته ها *گیر دادن به استاد که علائم ارضا مردا چیه ؟ استادم جدی گفت متاسفم اینا رو نمی تونم بگم چون تو سر فصل های آموزشی نیست. دوباره یکی گفت : لا اقل بگین زنا وقتی به اوج لذت میرسن چی کار میکنن؟ که یه هو گلابی که تازه چند ماهی میشد که ازدواج کرده بود از تهِ کلاس گفت: سکوت میکنن!! ما هم کلی بهش خندیدیم و برای زندگی ش فاتحه خوندیمو... و اون شد یک مبدا تاریخی که در جواب هر سوال مشابهی مثل :امتحانو چی کار میکنی؟ از سکوت میکنم استفاده می کردیم. وحالا این دیدار انقدر دور از انتظارم بود که درباره جزئیاتش سکوت میکنم (میدونم بقیه زحمتشو میکشن)و فقط میگم: قرار های وبلاگی موهبتی ست که امیدوارم همه تجربه ش کنند. کلن خوش میگذره بهت .
و جدای از خنده ها و بحث ها و...  حرف های مریم ، الناز(که اصنم عزیزم نیست8D)،خانم دکتر آینده (که من واقعن نمی دونم چرا انقد دلنشین بــــود!!) و... شاید تنها چیزی رو که به وضوح بیان میکرد؛ شجاعت بود و هراس نداشتن از نقد شدن.
استاد همیشه سر کلاس تاکید میکرد شما وقتی یک روزنامه نگار واقعی هستی که انقدر شهامت داشته باشی که اسم و امضا تو بزنی پای حرفایی که سر شار از حقیقته و برات عواقب داره (وتوضیح میداد که حقیقت تلخه و اینجا ایرانه و همین نقد شدن گاهی بدترین عقوبت میتونه باشه و...)  واین جمع نشانه ی شجاعتی بود که انگارسال هاست در جامعه مون گم شده .
- و از عکاس باشی عزیزم هم ممنونم که شبمون رو با دوربینش ماندگار کرد.
- و زهرا که انقدر خانم و مصمم و البته اتو کشیده بود که شک کردم از بچه های علامه باشه آخه ماها بیشترشِرتی پِرتی میگردیم.
- راستی سحر تو شبیه کـــــــــــــــــــــــی بودی؟!(8 (آیکون خباثت عمیق)
-----------------------------
*اونها جدن چیزی نمی دونستن و از پیشنهاد منم که میخواستم بهشون کتاب تو این زمینه ها قرض بدم اصن استقبال نکردن.
** مش نارنجی جیران تو مهره ی شیش ستون فقراتم واقعن !
***الان از نوشته ها معلومه من اجدادم ماهی بودن واسم نصف بچه ها رو یادم رفته ؟
**** وحالا تبصره ی بالا رو که من حافطه ندارم بذارید کنار اینکه با بعضی چیزا که برام بی اهمیتن( مثل بخش هایی از دین یا محل زندگی آدما و پول تو جیبشون وسروضعشون و..) بیش از انداره شوخی میکنم ( در حد لوس شدن)و ببینید گاهی چه فجایعی که نمی سازم و خودم متوجه نمی شم.  فقط امیدوارم دیشب فاجعه درست نکرده باشم.